Δωρεάν Αποστολή Πάνω Από 60 €

 100% Εγγύηση Ικανοποίησης

Παραγγείλατε Σήμερα, Αποστέλλεται Αμέσως

 Πληρωμή Κατά την Παραλαβή

Αποστολή και παράδοση

Όταν κάνετε μια παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, Freshz.gr, θα αποστείλουμε την παραγγελία σας το συντομότερο δυνατό. 

1: Μεταφορέας

Θα στείλουμε το πακέτο σας με ασφάλεια και προστασία με την PostNL.

2: Κόστος

Στο διαδικτυακό μας κατάστημα Freshz.co.uk χρεώνουμε 6,95 λίρες Αγγλίας για τα έξοδα αποστολής σε όλη την Ευρώπη, εκτός αν παραγγείλετε πάνω από 60,00 λίρες Αγγλίας, τότε η αποστολή σας είναι δωρεάν.

3: Όρος

Όταν παραγγέλνετε ένα προϊόν στο Freshz.co.uk προσπαθούμε να παραδώσουμε το προϊόν σας το συντομότερο δυνατό. Για μια ακριβή ένδειξη παράδοσης, ανατρέξτε στη συγκεκριμένη σελίδα του προϊόντος. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ζητήσετε ακριβή χρόνο παράδοσης.

4: Διαδικασία λειτουργίας του μεταφορέα

Μόλις αποστείλουμε το δέμα σας, θα λάβετε από εμάς ένα email επιβεβαίωσης, με τον κωδικό εντοπισμού και παρακολούθησης από την PostNL. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον κωδικό track & trace για να παρακολουθήσετε το πακέτο σας. Εάν δεν βρίσκεστε στο σπίτι σας κατά τη διάρκεια της παράδοσης, η PostNL μπορεί να κάνει δύο πράγματα, συγκεκριμένα:

1: Ο μεταφορέας μπορεί να προσπαθήσει ξανά να σας παραδώσει το πακέτο την επόμενη εργάσιμη ημέρα,
2: Ο μεταφορέας μπορεί να προσπαθήσει να παραδώσει το πακέτο στους γείτονές σας και θα σας ενημερώσει σχετικά.

Εάν και πάλι δεν είστε στο σπίτι κατά τη διάρκεια της δεύτερης παράδοσης, η PostNL μπορεί να κάνει δύο πράγματα, συγκεκριμένα:

1: Ο μεταφορέας θα παραδώσει το δέμα σας στο πλησιέστερο σημείο συσκευασίας της PostNL, όπου μπορείτε να παραλάβετε το δέμα σας για 14 ημερολογιακές ημέρες και ο παραδότης θα σας ενημερώσει σχετικά,
2: Ο μεταφορέας μπορεί να προσπαθήσει να παραδώσει το πακέτο στους γείτονές σας και θα σας ενημερώσει σχετικά.

Εάν δεν παραλάβετε εγκαίρως το πακέτο από το σημείο συσκευασίας, το πακέτο θα επιστραφεί στον αποστολέα. Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας αμέσως μόλις παραλάβουμε το πακέτο στην αποθήκη. Αυτό ισχύει επίσης εάν υπάρχει ελλιπής ή λανθασμένη διεύθυνση στο πακέτο.

5: Δεν υπάρχει απόθεμα ή μεγαλύτερος χρόνος παράδοσης

Εάν ένα προϊόν δεν υπάρχει σε απόθεμα, μπορούμε να σας το γνωστοποιήσουμε με τρεις τρόπους στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα Freshz.gr, και συγκεκριμένα με:

  • Απενεργοποιώντας το προϊόν, ώστε να μην μπορείτε πλέον να το παραγγείλετε,
  • Αναφέροντας μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης σε εργάσιμες ημέρες στη σελίδα του προϊόντος.
  • Ενημερώνοντάς σας ότι παραγγέλνετε μια προπαραγγελία με μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης.

Και στις τρεις περιπτώσεις κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας παραδώσουμε το προϊόν το συντομότερο δυνατό.